Каляндарны план эксперыментальнай дзейнасці на 2021/2022 навучальны год выкананы ў поўным аб'ёме.
Высунутая ў праекце гіпотэза пацвярджаецца: інфармацыя ў фармаце Smart-асяроддзя спрыяе лепшаму засваенню і запамінанню матэрыялу, падвышаючы матывацыю навучэнцаў да адукацыйнага працэсу.
Падчас ажыццяўлення эксперыментальнай дзейнасці было праведзена анкетаванне суб'ектаў адукацыйнага працэсу па валоданні SMART-тэхналогіямі. Вынікі эксперыментальнай дзейнасці за справаздачны перыяд паказваюць, што выкарыстанне SMART-тэхналогіі ў адукацыйным працэсе ўстановы адукацыі "Навапольскі дзяржаўны аграрна-эканамічны каледж" з'яўляецца эфектыўным і перспектыўным.
Перавагі ўкаранення SMART-тэхналогій у адукацыйным працэсе
Перавагі для выкладчыкаў |
Перавагі для навучэнцаў |
інавацыйны падыход да падачы навучальнага матэрыялу; аператыўная зваротная сувязь з навучэнцамі; фарміраванне аб'яднанай рэальнай і віртуальнай прасторы; лёгка кіраваны адукацыйны працэс; максімальная разнастайнасць мультымедыя; укараненне новых адукацыйных тэхналогій з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій; магчымасць стварэння сеткі абмену інфармацыяй і ўсталявання супрацоўніцтва ; павышэння якасці і інтэнсіфікацыі навучання |
наяўнасць вялікай колькасці крыніц інфармацыі; пашырэнне тэхнічных магчымасцяў; падтрымка любых адукацыйных сэрвісаў; павелічэнне аб'ёму самастойнай індывідуальнай і групавой працы; мабільнасць навучання; індывідуалізацыя адукацыйных траекторый; аператыўная зваротная сувязь магчымасць творчага развіцця атрыманне неабходнай інфармацыі незалежна ад часу і месца знаходжання; магчымасць пачаць навучанне з любога моманту |
У далейшым мяркуецца больш шырока выкарыстоўваць SMART-тэхналогіі на навучальных, факультатыўных, пазааўдыторных занятках, працягнуць распрацоўку электронных сродкаў навучання і ўкараненне іх у адукацыйны працэс.
Гэты эксперыментальны праект трэба прадоўжыць у 2022/2023 навучальным годзе.