Установа адукацыі "Навапольскі дзяржаўны аграрна-эканамічны каледж" паспяхова вырашае задачы ў справе падрыхтоўкі запатрабаванага і канкурэнтаздольнага на рынку працы спецыяліста. Адным з асноўных складальнікаў гэтага працэсу з'яўляецца прадуманая і адладжаная сістэма арганізацыі практычнага навучання вучняў, якая ахоплівае ўвесь перыяд навучання вучня і ажыццяўляецца ў цеснай інтэграцыі з тэарэтычнай падрыхтоўкай. Менавіта практыка дазваляе замацаваць, паглыбіць і сістэматызаваць веды, атрыманыя па вучэбных прадметах у працэсе тэарэтычнага навучання, набыць першы вопыт практычнай дзейнасці, садзейнічае фарміраванню і развіццю прафесійнага мыслення, навыкаў работы ў калектыве, у найбольшай ступені забяспечвае сувязь навучання з жыццём.
Практычнае навучанне ў каледжы арганізуецца і праводзіцца ў адпаведнасці з Палажэннем аб практыцы навучэнцаў, курсантаў, якія асвойваюць змест адукацыйных праграм сярэдняй спецыяльнай адукацыі, зацверджанай пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31.08.2022 № 572.
Для вучняў каледжа вучэбным планам прадугледжана праходжанне двух відаў практыкі: вучэбнай і вытворчай. Вытворчая практыка падзяляецца на тэхналагічную і пераддыпломную.
Штогод у адрас адміністрацыі каледжа паступаюць лісты, у якіх кіраўнікі арганізацый выказваюць шчырую падзяку педагагічнаму калектыву за высокі ўзровень падрыхтоўкі навучэнцаў.
Практычнае навучанне навучэнцаў нацэлена на вырашэнне яшчэ адной важнейшай задачы - забеспячэнне і пашырэнне сувязей каледжа з органамі дзяржаўнага кіравання, арганізацыямі ўсіх форм уласнасці, якія выступаюць заказчыкамі спецыялістаў з сярэдняй спецыяльнай юрыдычнай адукацыяй. Значнай колькасці навучэнцаў, якія зарэкамендавалі сябе ў прымаючых арганізацыях у якасці пісьменных, энергічных і працавітых, выканаўчых і ініцыятыўных, адказных і прыстойных, тактычных і ветлівых работнікаў, удаецца ў працэсе праходжання практыкі нават знайсці сабе будучае месца працы.
Такім чынам, працэс практычнага навучання навучэнцаў каледжа забяспечвае не толькі падрыхтоўку спецыяліста да выканання працоўных функцый, але і садзейнічае прафесійнаму самавызначэнню нашых навучэнцаў.